Pobrinite se da dobijete ono što volite, inače će vas prisiliti da volite ono što dobijete.
Ako se svako od nas okruži ljudima manjim od sebe, postaćemo kompanija patuljaka. Ako se, pak, svako od nas okruži ljudima većim od sebe, postaćemo kompanija divova.
Prodavac greši ako misli da je najvažnije da proda. Prodaja jeste važna, ali ne i najvažnija. Najvažnije je da stvara pijatelja firme.
Pobeda nije stvar koja se desi samo jednom, to je stvar koja se dešava sve vreme. Vi je ne osvajate samo jednom, to ne činite kako treba samo jednom, već to činite kako treba sve vreme. Pobeda je navika. Nažalost, tako je i sa porazom.
Uspeh u poslovanju zahteva obuku, disciplinu i naporan rad. Ali, ako niste uplašeni tim stvarima, prilike su jednako velike kao što su i nekada bile.
Ljudi su, definitivno, kompaniji najveća vrednost. Tu nema razlike da li je proizvod automobil ili kozmetika. Kompanija je samo onoliko dobra koliko svoje ljude čuva.
Tvoje vreme je ograničeno i nemoj ga trošiti na tuđi život. Nemoj biti zarobljen dogmama kao što je živeti kako drugi misle. Ne dozvoli da buka tuđeg mišljenja utiša tvoj unutrašnji glas. I najvažnije, imaj hrabrosti da slediš svoje srce i intuiciju; oni već nekako znaju šta zaista želiš da postaneš.
Naša velika slabost leži u odustajanju. Najbolji način da postignete uspeh je da uvek pokušate makar još jednom.
Pesimista je osoba koja u šansi vidi problem; optimista je osoba koja u problemu vidi šansu.
Dobar si samo onoliko koliko dobrih ljudi odabereš.